Wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent. Dan horen wij dat graag. We doen er alles aan om uw melding naar tevredenheid op te lossen.

Vul uw feedback in

Er zijn meerdere opties mogelijk.

form-row
form-left-wrapper
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Upload afbeelding(en) / document(en)
    Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 50 MB.
form-right-wrapper

De hoge energieprijzen veroorzaken momenteel een run op energiebesparende maatregelen. Hierdoor zijn ook de respons tijden voor het behandelen van uw melding langer dan u van ons gewend bent. We vragen uw begrip voor deze situatie en proberen u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Uw feedback telt

  • Voor u als klant
  • Voor onze medewerkers
  • Voor ons als organisatie
1
U vult het formulier volledig in.

Vul op deze pagina uw gegevens in. Belangrijk voor het vervolg is dat u zoveel mogelijk informatie bijvoegt. Omschrijving van uw melding met beeldmateriaal en eventuele extra document(en) die uw melding voor ons inzichtelijk maken.

2
Vervolgens nemen wij uw melding in behandeling.

Één van onze medewerkers neemt uw melding in behandeling.

3
Wij behandelen uw melding en nemen contact met u op.

Na het uitvoerig behandelen van uw melding neemt één van onze medewerkers contact met u op om uw melding te bespreken.

4
Uitvoering of afhandeling van de melding vindt plaats.

De uitvoering of afhandeling van de melding vindt plaats. Afhankelijk van uw melding kan dit een bezoek op locatie zijn of bijvoorbeeld het delen van documenten.